28 נובמבר, 2008

Gila & what r u doing 8 Decגילה +עסוק ביום שני 8.12 ??


English & unsubscribe info -- see below

רוצה להימחק מרשימת התפוצה? ראה בסוף

can't read the Hebrew? Open the attachment

 

ההצבעות בתקופת הגירוש: קורס רענון
רבים ביקשו את הנתונים לגבי הצבעות בכנסת של חברי סיעת הליכוד בתקופת הגירוש. המצב המדויק הוא:
יולי אדלשטיין, איוב קרא,אהוד יתום, גלעד ארדן, יחיאל חזן, משה כחלון - 14 מתוך 14
לאה נס - 13 מתוך 14
מיכי רצון, חיים כץ - 12 מתוך 14
רובי ריבלין - 11 מתוך 14
גדעון סער, גילה גמליאל, דניאל בנלולו - 10 מתוך 14
 
יובל שטייניץ, סילבן שלום  - 4 מתוך 14
מיקי איתן, לימור לבנת - 3 מתוך 14
ישראל כץ, נתניהו  - 2 מתוך 14
הסבר: היו 7 הצבעות (תכנית, חוק 1 2 3, צירוף עבודה, תקציב, משאל עם). מי שהצביע בסדר בכולם (נגד גירוש, בעד משאל וכו) קיבל 14, מי שנמנע בכולם קיבל 7, מי שהצביע לא בסדר בכולם (נניח: בעד חוק הגירוש, וכו') - מקבל 0.
 
בנוגע לגילה גמליאל, זה לא נכון שהיא הצביעה בעד הגירוש. עם זאת הרבה פעילים חשובים ובכירים כמו למשל מיכל מלמד מירושלים, בועז שפירא מתל-אביב, וכן צפריר רונן ושבתאי שירן ממטה צפון, ציינו שעצם ישיבתה כסגנית שר בממשלת הגירוש היא חמורה ללא קשר להצבעות. 
 
בבקשה לא לשאול שאלות מאד מפורטות כי אין זמן להשיב עליהם. העיקר כעת זה להתארגן ליום הבחירות - ראה להלן
 
האם אני אישית יכול להשפיע לטובה על כל הליכוד?
יש דרך מדהימה להשפיע: לעמוד מחוץ לקלפי ולשוחח עם הבוחרים שבאים להצביע. הרי יש עשרות מצביעים (לפחות), בכל קלפי וקלפי בארץ, שמעוניינים לקבל מאיתנו הדרכה, לכן, מנסיון: מי שעובד קשה בזה, יכול לסדר לפחות 50 קולות לטובת המועמדים הטובים. מספר כזה של קולות עשוי להכריע האם ייכנס לכנסת אדם טוב במקום רע. דוגמא: ההפרש בין ח"כ שטייניץ לבין שרנסקי, בבחירות הקודמות היה... 5 קולות בלבד. בין רובי ריבלין למיקי איתן הפרידו 11 קולות. בגלל 29 קולות, יולי אדלשטיין נכנס לכנסת ודניאל בנלולו לא נכנס, וכו'.  כלומר: מי שמשקיע חצי יום בשכנוע בוחרים ביום 8.12, יכול במו ידיו לגרום לחבר כנסת טוב להיבחר במקום חבר כנסת רע. למותר לציין שישנם הצבעות מכריעות בנושא ארץ ישראל, שעוברות על חודו של קול של חבר כנסת בודד טוב או רע שאני או אתה הכנסנו או לא הכנסנו.  
 
מהר מהר!! ליצור קשר sddym@Bezeqint.net והתנדב לעמוד ליד הקלפי בעירך, ביום שני  8.12 לצורך שכנוע בוחרים להצביע למועמדים נאמנים לארץ ישראל.
 
אבל האם אני חייב לתמוך במועמדים שכתובים במייל מטות ערים: מה פתאום!! כל פעיל קורא את הנתונים שמופיעים כאן ומחליט על פי שיקול דעתו וחכמתו מי הכי טוב בשביל ארץ ישראל.
 
מכתב בענין בית השלום - לחתימת עורכי דין בלבד
מטעם הפורום המשפטי למען א"י. שימו לב לצורך לציין מספר רשיון. העבירו לעורכי דין מכוחותינו. http://www.hebron.org.il/hebrew/petition.php?id=4
 

עד מוצאי שבת, אפשר להצביע באתר החדש של המפד"ל/איחוד לאומי

אנשי מפד"ל מנסים להשליט את "החינוך" כנושא מפתח. אבל מי שרוצה לקדם את החינוך, צריך לשבת בועד ההורים של בית הספר של הילדים שלו - לא בכנסת. הנושא הקיומי והראשון, מנקודת מבטם של חברי הכנסת, מה לעשות ,צריך להיות מניעת הקמת מדינה פלשתינית. הסקרים מראים אגב, שזה גם הנושא שחשוב לציבור הבוחרים. לכן, כדאי "להצביע" דרך האינטרנט  לאורי אריאל (שמייצג את הנושא הקיומי: ארץ ישראל) ולא לזבולון אורלב (שמייצג את נושא החינוך). אותנו לא מעניין הצד הפרסונלי,  אבל מעניין אותנו שלא ידחקו לצד את הנושא הקיומי (ארץ ישראל). כדי "להצביע" צריך להכנס לאתר: http://111.org.il:80/item/yor-he.html.

 
Likud members LOVE Americans (English speakers i.e.)!!
That's why YOU are the right person to volunteer to stand outside the Likud election booths in your city on Monday 8 December. You just talk to the voters as they wander in, and ask quickly whether they are against Palestinian state, and if they turn toward you, ask can they please vote for this and this and that candidates, etc. You can easily swing about 50 votes that way in a single day. And remember -- those 50 votes can make the cutting edge difference that allows a good candidate to defeat a bad one for Eretz Yisrael. So please do volunteer. Contact Susie at sddym@Bezeqint.net today, and mark Monday 8 December (say from 6 PM to 10 PM) in your diary.
 
Petition on behalf of Bet haShalom 
for lawyers only! Please forward to your lawyer friends: http://www.hebron.org.il/hebrew/petition.php?id=4
 

 

רוצה להימחק מהרשימה? שלח דוא"ל ריק אל mattotarim-unsubscribe@eretz.org   

to unsubscribe, pls send a blank email to: mattotarim-unsubscribe@eretz.org

 

קבלת את המייל הזה מחבר, רוצה להצטרף לרשימת התפוצה? שלח דוא"ל ריק אל mattotarim-subscribe@eretz.org

mattotarim-subscribe@eretz.org if you got this from a friend & would like to join our distribution list, send a blank email to

 

לתגובות או לרישום ידידים הגרים בחו"ל mattot.arim@gmail.com

Comments? Or: Want your friends in USA etc. to join our foreign list? Contact mattot.arim@gmail.com