23 נובמבר, 2009

Fw: גם חיילי גולני מודיעים: נסרב לגרש יהודים

"אני מתגייס כדי לשמור, לא כדי לגרש"
אור הלר

בצה"ל מדווחים על מוטיבציית שיא במחזור הגיוס הנוכחי לשרת ביחידות הקרביות, אבל את הנתון הבא ממש לא יאהבו בצבא: כתב חדשות 10 שמע היום ממתגייסי נובמבר הטריים תמיכה גורפת בסירוב פקודה במקרה של פינוי מאחזים

 

בשרשרת החיול בבקו"ם הבוקר (ראשון) מלאי מוטיבציה, ורגע לפני שעלו על מדים סיפרו לחדשות 10 כמה ממתגייסי גולני הטריים כי יסרבו לפקודה לפינוי מאחזים לא חוקיים בשטחים.

גטאון מורלי ממגדל העמק אומר כי "הייתי מסרב פקודה, כי אני הולך עם כולם, מה זה למה? עם החברים, אנחנו אחים, אז אני אסרב פקודה. אם הוא מסרב פקודה גם אני מסרב פקודה".

גם גל איילון מכפר ורדים מסביר כי "כולנו יהודים, אין מה לעשות. אי אפשר לעשות דבר כזה ליהודים. הייתי כנראה מסרב פקודה כי אלו הערכים שלי".

גם לדברי סיוון גליק מרחובות, שהתגייס היום גם הוא לחטיבת החי"ר, "יש ערכים מינמליים. אנחנו באנו לשמור, לא לגרש. אני שומר על האחים שלי לא מפנה אותם. אני עכשיו מתגייס כדי לשמור ולא כדי לגרש".

כתבת וידאו נענע 10