13 אפריל, 2010

תנועת שטח ימנית: יונת השלום אינה מסמלי המדינה

 

מטות ערים מתריעה, ערב יום העצמאות: יונת השלום אינה מסמלי המדינה

תנועת מטות ערים מפיצה בימים אלה המלצה להורים, אישי חינוך, ובני נוער:
 
"1. בקרוב - יום העצמאות, ילדיכם יופעלו בציור וצביעה של דגל ישראל, מגן-דוד, ומנורה. לפעמים נוסף לאלה חבר מוזר: היונה. 

לידיעתכם, בניגוד למה שרובנו  הורגלנו לחשוב בשנים האחרונות, יונת השלום אינה אחת מסמלי מדינת ישראל. כמו כן מטרת החדרת יונת השלום כסמל אינה תמימה לחלוטין מפני שיונת השלום היא סמל מובהק של השמאל הקיצוני הפרו-פלשתיני, סמל שנועד לעורר אסוציאציות חיוביות בקרב ילדיכם, כלפי ותרנות ישראלית בלתי-פוסקת לטובת הפלשתינים.  
 
2. זאת ועוד, לעיתים תנועת מטות ערים נתקלת  בנסיונות שניתן לכנותם שטיפת מח פוליטית של ילדים במערכת החינוך, הנה דוגמאות לתשומת לבכם:
 
(א) כידוע - פעמים רבות מסתבר שלימודי האזרחות מוטים מאד לכיוון הפרו-פלשתיני, כדאי לבדוק ספרי אזרחות ולהתלונן למנהל, עותק אלינו, אם יש בעיה. התלוננת כעת, בתקופת יום העצמאות ויום ירושלים - סייעת להורים בשנה הבאה כי ההיערכות לבחירת ספרים לשנה הבאה, מתחילה בקרוב. 
 
(ב) בעשור הקודם - נתקלנו בנסיונות לטפח בקרב תלמידי בית-ספר, דיעה אוהדת לטובת תכנית ההתנתקות - כל זאת במסווה של שעורי זהירות בדרכים
 
(ג) בדומה - נתקלנו בהטפה לטובת מפלגה שמאלית ספציפית - במסווה של שיעור מחשבים, ההטפה בוצעה בתקופת בחירות בחסות קרן קרב. 
 
(ג) ספרים שמפיצים גורמים ערבים  קיצוניים,  הופצו חינם לספריות של בתי ספר ברחבי הארץ בחסות האיחוד האירופי.   
 
3. לאחרונה התפרסם גם, ש"המרכז לטכנולוגיה חינוכית", שרובנו סבורים בטעות שהוא גוף ממשלתי, עוסק בריכוז גופים פרו-פלשתיניים מובהקים לצורך החדרת תכנים של "חינוך לחיים משותפים" לבתי הספר, הגברת האהדה הציבורית של הילדים ל"פליטים" פלשתינים, ועוד. לידיעתכם: המרכז לטכנולוגיה חינוכית הינו גורם פרטי. זכותו של כל הורה לבקש ממנהל בית הספר להעדיף ככל האפשר, ספרי לימוד (בכל המקצועות) שאינם באים מבית המדרש הספציפי הזה.  
 
לסיכום, הקפידו לבדוק את חמרי הלימוד שמוזרמים לילדיכם כדי שילדיכם יהנו מתכנית לימודים עצמאית וציונות, חג העצמאות שמח לכולם" 
 
מטות ערים למען ארץ ישראל היא תנועה חוץ-פרלמנטרית של הימין המונה 20 אלף פעילים ופועלת מאז 1992 לשימור האינרטסים הלאומיים של תושבי מרכז הארץ והערים הגדולות.
 
לפרטים: סוזי דים דוברת מטות ערים 0528301999 או sddym@bezeqint.net