31 ינואר, 2011

היום בכנסת כידיד ישראל, מחר נשיא ארה"ב??

 

שדולת הכנסת לישראל, יהדות ואתיקה גלובלית בראשות  ח"כ נסים זאב ארח את מייק הוקבי בכנסת ביום ב'  31.1.2011

מושל ארקנסה לשעבר, מייק הוקבי היה מועמד בבחירות לנשיאות בשנת 2008 ושוב כיום זוכה לעדיפות בסקרים בין המועמדים של המפלגה הרפובליקנית לבחירות לנשיאות בעוד שנתיים.  השחקן הנודע ופעיל המפלגה הדמוקרטית מר גון ווט JOHN VOIGHT לווה את המושל בביקורו בכנסת. 

שדולת הכנסת לישראל יהדות ואתיקה גלובלית בשיתוף הועדה לעלייה וקליטה קיימו כנס בנושא:

התמודדות  ישראל והתפוצות עם האנטישמיות והדה-לגיטימציה בהשתתפות המושל מייק האקבי  -  לציון היום הבינלאומי למאבק באנטישמיות.

ח"כ נסים זאב ברך את המושל הוקבי  שיופיע כנשיא ארה"ב בפעם הבאה .  ח"כ זאב הדגיש את הפעילות של שדולת הכנסת לישראל יהדות ואתיקה גלובלית ברשותו במאבק נגד האנטי-שמיות והדה-לגיטימציה נגד מדינת ישראל על ידי הדגשת זכותו של העם היהודי כילידים במדינת ישראל גם על פי המשפט הבינלאומי והכרזת האו"ם לזכויות ילידים. המושל הוקבי שבח את היוזמה  והדגיש את חשיבותה של בטחון מדינת ישראל לשלום העולם. השחקן הנודע גון וויט אשר מלווה את המושל והידוע בתמיכתו האיתנה למדינת ישראל עמד על זכותו של העם היהודי לחיות בבטחון בארץ הקודש.  ח"כ דני דנון, יושב ראש ועדת העלייה והקליטה, השר לענייני מדע הרשקוביץ, סגן שר החוץ דני אילון, סגן השר איוב קרא, ח"כ אריה אלדד, ח"כ יוליה ברקוביץ, ח"כ יעקב כץ וח"כ ציפי חוטובלי היו בין הדוברים.