29 יולי, 2012

תמונות: 30 המוסלמים ומאה המוסלמיות שהכניעו היום את המשטרה לסגור את הר הבית ליהודים


למרות הודעות המוקדמות של המשטרה, בכל השבוע ואתמול בלילה, כי תאפשר הבוקר כניסת מתפללים יהודים להר הבית, ולמרות שמאות יהודים התאספו בשער ההר לאחר הכנות מדוקדקות, טבילות, והסעות מכל רחבי הארץ. החליט הבוקר המפקד החדש של מחוז ירושלים מני יצחקי לסגור את ההר דווקא בתשעה באב, ודווקא בפני יהודים. כאשר כניסת מוסלמים להר הבית התאפשרה ללא שום הפרעה.

לדבריו של מפקד ההר אבי ביטון שנכח בשטח, ההר נסגר בשל התראות של מוסלמים להפר את הסדר בהר כדי למנוע את כניסתם של יהודים למתחם. באתרים שלהם מודיעים הערביים שהם אכן הצליחו במשימתם. התמונות מגלות שמדובר בכ-30 ערבים ו-100 ערביות שהיו בהיכון להתנפל על מתפללים יהודים שהגיעו לעלות בהר.

אירגוני המקדש קוראים לראש הממשלה ולשר ליברמן, להורות לשר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ להעמיד את המשטרה על חומרת התנהגותה היום בהר הבית. ובאם המשטרה מתקשה לאבטח את חופש התפילה והדת ליהודים בהר הבית במקביל לנוכחותם של המוסלמים במקום, אזי על המדינה לאמץ את המודל הנהוג במערת המכפלה בחגים יהודיים, בהם האתר משמש את היהודים בלבד. כפי שהמשטרה מדירה את היהודים בהר הבית בחגים המוסלמים ובכל ימי שישי ושבת.


תמונות של קבוצות ההתנפלות באתר התנועה האיסלמית. (בתירגום גוגל לעברית).

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=iw&rurl=translate.google.com&sl=ar&tl=iw&twu=1&u=http://www.pls48.net/%3Fmod%3Darticles%26ID%3D1147696&usg=ALkJrhisoZe0tIxduSzCmHXUZj62BPYJgw



וכאן, נסיונות של קבוצות יהודים להכנס מהשערים האחרים של הר הבית:

http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=iw&rurl=translate.google.com&sl=ar&tl=iw&twu=1&u=http://www.pls48.net/%3Fmod%3Darticles%26ID%3D1147688&usg=ALkJrhgM49vY5uLJJaB71wZCh-g5KezVpQ


ומשלא ניתן להם להכנס פנימה, התיישבו לומר קינות בשערים ההר כאן:

http://the--temple.blogspot.co.il/2012/07/blog-post_5000.html